Hej Torben,
Jeg er helt enig Torben, Hypersteel 12/76 du mener vel 12/70 (12/76 er lige kommet på markedet.
) Den burde være testet med en 12/70 - 12/76 og 12/89 i alle ladninger og hastigheder.
Og ja... når vi er her hvor vi er... burde prototypen være blevet testet på jagt i pram og motorbåd.
Og ja, det er altså en prototype vi ser her, det skal vi lige huske. Jeg er sikker på når udviklingen er færdig så kan den også på en halvautomater, hvis den ikke allerede kan det.
Jeg vil kæmpe for den her helt til stregen, så god er ideen i den.
Men du har ret, den burde i det mindste have været prøvetestet på halvautomater. Det har der været massere af tid til og nogen har sovet i timen i forhold til det vi var blevet lovet. Det er meget skuffende og kedeligt er jeg helt enig med dig i.
Ras K.
Der er nogle ting i denne som ikke er set eller tænkt før med magneter. ud over den kan tages af og ikke fylder meget.
Magnetfeltet er retningsbestemt og forstyre ikke eller trækker ikke i geværmekanismerne, og den er vinklet sådan at et patronhylster fanges og drejes væk fra geværet så en allerede fanget patron ikke sidder i vejen for den næste der kommer.
Den er så unik, at den skulle kunne patenteres. Og det er jo også en del af præmien som har en værdi af 30.000 kr.